Vraćaju se obline, svjetla put i uvojci. Senzualne, oble žene, nježne i putene - opet su in. Novi trend najbolje utjelovljuje Scarlett Johansson za kampanju mirisa i make-upa Dolce & Gabbana
Reklama za novi miris s potpisom Dolce & Gabbana L'Eau The One, slavi klasičnu žensku ljepotu - Scarlett Johansson je idealno odabrana kao zaštitno lice D&G make-upa i mirisa jer savršeno utjelovljuje retro ljepoticu kakve su kraljevale u kadrovima film noira.
Dok jedni preferiraju mršave osunčane visoke modele, drugi se, eto, odlučuju za džepne Venere (Scarlett je visoka tek 160 cm), raskošnih oblina i izrazito bijele porculanske puti.
No nismo „pali" samo na obline i putene usne, pali smo i na cijelu auru nježnosti i ženstvenosti koju reklamna kampanja nosi sa sobom.
ivana71
@11.09.2010. 13:18 0Prekrasna je, retro je zbilja in!