Avon se mijenja - globalni lider u industriji ljepote lansira novu brend kampanju: Watch Me Now, a CEO tvrtke potvrđuje da novo pozicioniranje brenda reflektira Avon današnjice i naglašava svrhu mijenjanja života žena nabolje. Novi brend identitet otkriva se globalno tijekom rujna, u čast proslave 135. rođendana Avona
Kompanija ljepote Avon lansirala je novu brend kampanju ‘Watch Me Now’, pozivajući ljude da preispitaju svoje stavove o ovom kultnom brendu. Avon, koji transformira živote žena radeći ljepotu na drugačiji način, evoluira svoju poziciju s ciljem koji bolje odražava današnji Avon – inovativan, odvažan i inkluzivan brend.
Pokrenuta ususret proslavi 135 godina Avona, #WatchMeNow kampanja naglašava povijesnu baštinu kompanije koja brine i čini razliku više od jednog stoljeća: koristeći snagu ljepote otvara mogućnost zarađivanja pod vlastitim uvijetima i podržava humanitarne borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama. Proslavlja uspjeh takozvanih gubitnika jer prihvaća različitosti, ističe neočekivane i često podcijenjene aspekte brenda Avon, njegovih ljudi, aktivizma i proizvoda – a za što je Avon dobio više od 300 nagrada širom svijeta i patentirao više od 1000 inovacija.
‘Watch Me Now’ uključuje novi vizualni identitet i nadogradnju Avonovog logotipa, prvi put u posljednjih nekoliko desetljeća, kao i odvažniji samopouzdaniji način komunikacije koji je relevantniji za milijune kupaca danas. Novi logotip već se počeo pojavljivati na proizvodima i u katalozima, a uključuje referencu na obline izvornog Avonovog logotipa iz 1930-ih, uz novi gradijent boja temeljen na oblinama ženskog lica.
Angela Cretu, Avon CEO naglašava: „Watch Me Now“ označava početak novog poglavlja za Avon. Već 135 godina Avon se bavi ljepotom na drugačiji način, i sada se ne zaustavljamo, tek započinjemo! Uvažavamo sve što smo naučili o važnosti direktne komunikacije i prodaje i to primjenjujemo u kontekstu današnjice - koristimo nove digitalne alate koji našim savjetnicama za ljepotu, danas više nego ikad, omogućuju fleksibilan, brz i jednostavan rad na vlastitim društvenim platformama. Nastavljamo s inovacijama i rastom, ulaganjem u istraživanje, razvoj proizvoda i ljude, kako bi osigurali ljepotu dostupnu svima. I dalje ćemo progovarati protiv nasilja, podržavati borbu protiv raka dojke, poticati promjene i širiti pozitivan utjecaj na žene globalno. Razlika je u tome što to od sad radimo na relevantniji i hrabriji način, sigurni u sebe i svoju poziciju na tržištu, kako bismo Avon otvorili svima i proširili svoje poslovanje."
S pet milijuna predstavnica na više od 50 svjetskih tržišta, Avon je tijekom posljednjih 12 mjeseci ubrzao svoje inovacije i poslovnu transformaciju - kroz povećanje digitalnih alata i konkretnu podršku svojim timovima, kao i lansiranje novih inovativnih patentiranih proizvoda koji predvode trendove. Avonove najnovije inovacije uključuju ProtinolTM, sljedeću generaciju retinola koji je također bio Avonovo otkriće, esenciju parfema u čvrstom gel obliku i to za jedan od najomiljenijih mirisnih brendova Today Tomorrow Always, kao i Adapt, prvu kolekciju za njegu kože formuliranu da smanji utjecaj menopauze i hormonalnih fluktuacija na kožu. U Hrvatskoj, Avon je već zabilježio rast od 189% u digitalnom načinu prodaje i uspješno prilagodio on-line poslovanje tijekom krize - što dokazuje koliko je brend dobro i istinski relevantan u životu žena danas.
‘Watch Me Now’ kampanja donosi novi Avon na tržište ljepote, donosi promjenu i relevantnost.
http://www.avon.hr/PRSuite/watchmenow.page
Minimojka
@16.09.2020. 11:21 2boje su super, izgleda moderno i odlicno
beba
@16.09.2020. 13:54 1Odlično izgleda:))))
golub
@16.09.2020. 14:50 2135 godina , stvarno već dugo postoje , sve najbolje im želim i da idalje budu najbolji.
Kampanja je genijalna.
Famke
@18.09.2020. 15:58 0Jako lijepo izgleda. Ali i dalje ne kužim kako ta prodaja funkcionira.
Lady 12
@20.09.2020. 10:00 0Predivno izgleda
Lana010
@16.10.2020. 03:04 0Dobra kampanja. Samo trebaju više ulagati u što prirodnije linije, znam da imaju jednu (ako ne griješim), no i moja koža lica više puta se "osipala" na njihove kreme za lice tako da to ne kupujem od njih.