Zdravlje kože uzročno je povezano s mentalnim zdravljem i kvalitetom života. Gotovo dvije milijarde ljudi na svijetu danas pati od nekog problema sa zdravljem kože, bilo da je riječ o aknama, atopijskom dermatitisu, alergijama, ekcemima, ožiljcima... Upravo zato, te da pokaže da dermatologija može promijeniti živote, La Roche-Posay pokrenuo je globalnu kampanju #skinismorethanskin kojom ukazuje na važnost dermatologije za podizanje samopouzdanja i kvalitete života

la roche posay globalna kampanja

Kao dermokozmetički brend za njegu kože broj jedan u svijetu koju preporučuju dermatolozi, La Roche-Posay je na regionalnom online DermLive eventu, uz brojne stručnjake i osobe s iskustvom i problemima kože, otvorio teme o zdravlju te pravilnoj njezi osjetljive i problematične kože s ciljem podizanja svijesti o važnosti borbe za zdravu kožu. 

la roche posay globalna kampanja

"Danas se ljudi sve više suočavaju s problemima s osjetljivom kožom, našim najvećim organom. Problemi se manifestiraju pri oštećenju kožne barijere koja ima brojne uloge, a najvažnija je zaštita. Upravo ta oštećenja utječu na to da se ljudi ne osjećaju dobro u svojoj koži. Iz tog razloga čisti dermatološki pristup u liječenju kožnih bolesti više nije dovoljan i upravo se zbog toga razvija i posebna grana, a to je psihodermatologija. U pristupu s pacijentima stoga koristimo različite pristupe, od bihevioralno-kognitivne terapije do mindfulnessa da im pomognemo lakše se nositi sa svojim problemima", izjavila je Nives Pustišek, dr. med, spec. dermatovenerologije.

Nedavno objavljena studija La Roche-Posaya ukazala je na to da sve veći broj ljudi u svijetu ima svojevrstan problem s kožom koji u velikoj mjeri utječe na kvalitetu njihova života. Rezultati studije pokazuju da gotovo dvije milijarde ljudi diljem svijeta ima neki problem s kožom, što u konačnici znatno utječe na kvalitetu njihovog svakodnevnog života. Uz pritisak društva koji konstantno nameće svojevrstan trend blistave i čiste kože, onima koji se suočavaju s kožnim problemima često se javlja anksioznost, nisko samopoštovanje, nedostatak sna pa čak i izbjegavanje svakodnevnih aktivnosti. Studija tako pokazuje da se 50% osoba s problemom akni izolira od društva, 79% osoba s ekcemom ne odlazi na posao kada im se stanje kože pogorša, a 50% svjetske populacije ima problema s alergijama. Važni su i rezultati koji ukazuju da je 46% ispitanika s aknama sklonije razvijanju depresije, dok polovica ispitanika s atopijskim dermatitisom osjeća stigmatizaciju društva.

la roche posay globalna kampanja

"La Roche-Posay se tijekom godina razvijao oko istog principa, a to je da ljudima pruža dermokozmetičke proizvode za svaku kožu koji mogu promijeniti njihove živote. Tajna uspjeha brenda je predanost rješavanju problema s kožom kroz ulaganje u istraživanje i razvoj te pronalazak načina da pacijentima poboljšava kvalitetu života. To posebice dolazi do izražaja danas kada imamo još više mogućnosti usredotočiti se u istraživanja i alate za otkrivanje formula koje nas približavaju tom cilju. Ulaganje u znanje i suradnja s vrhunskim dermatolozima na svijetu je ključno", kazao je Dario Scaglia, Generalni direktor divizije aktivne kozmetike L'Oreal Adria.

La Roche-Posay dokazuje da dermatologija može riješiti sve češće probleme s kojim se suočava značajni broj ljudi u svijetu te tako promijeniti kvalitetu njihova života i ohrabri sve koji pate od sličnih kožnih tegoba. U želji da pomogne svima koji se suočavaju s kožnim oboljenjima u postizanju zdravijeg i kvalitetnijeg života La Roche-Posay već više od 40 godina, u suradnji s brojnim dermatolozima diljem svijeta, pronalazi učinkovita dermatološka rješenja temeljena na znanosti, relevantnim istraživanjima te vrhunskoj tehnologiji. Tako su nastale linije proizvoda Effaclar, Lipikar i Toleriane namijenjene različitim problemima s kožom.

la roche posay globalna kampanja

"Na Lipikar liniju smo ponosni zbog rezultata u poboljšanju kvalitete života svih pacijenata s atopijskim dermatitisom. To je linija koja se temelji na proučavanju kožnog mikrobioma koji igra glavnu ulogu u poremećajima brojnih stanja kože. Toleriane linija namijenjena je izrazito osjetljivoj koži te koži sklonoj alergijama i netoleranciji, a radi se o intenzivnoj, obnavljajućoj i umirujućoj hidratantnoj njezi koja trenutačno umiruje kožu, smanjuje osjećaj nelagode te jača kožnu barijeru. Effaclar je posebna linija namijenjena koži sklonoj aknama te je posebno kreirana da zadovolji potrebe takve kože, Djeluje dugotrajno i vremenom smanjuje vraćanje simptoma", pojašnjava Tanja Vučković, Pharmacy trenerica divizije aktivne kozmetike La Roche-Posay.

la roche posay globalna kampanja

U želji da što više ljudi s kožnim problemima pokaže da nisu sami, La Roche-Posay je u sklopu kampanje predstavio i lokalni video u čijim su glavnim ulogama pravi ljudi iz Hrvatske i stvarni problemi s kožom koje imaju. Video nije retuširan kako bi se jasno vidjelo pravo stanje njihove kože te time potaknulo i druge ljude da podijele svoja iskustva na društvenim mrežama uz #skinismorethanskin jer - svaki naš problem može biti nečije rješenje!

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.