Za ženu koja se vodi izrekom work hard & play hard, H&M Studio SS25 je idealan odabir. Komadi koji spajaju gradske pločnike i zabavu uz bazen naglašavajući snažna ramena s fokusom na struk i sportske detalje, crpe inspiraciju žestokih korporativnih žena iz 1980-ih i živahnog stila Miamija i Los Angelesa.

hm_studio_cijela
Poruka kolekcije je svestranost i osnaživanje. “Za SS25 gledali smo u moćnu ženu i zamislili njezin cijeli dan: ne samo korporativni život, jer njezina snaga i osjećaj za stil nadilaze radno vrijeme od 9 do 5. Njoj treba sve: dobar kroj, upečatljive haljine, košulje, denim, sve što može lako kombinirati i izgledati glamurozno” - Linda Wikell, dizajnerica H&M Studio.
Kaputi koji podsjećaju na kućni ogrtač, poslovna košulja i sexy bodi u jednom te kupaći kostimi koji služe i kao top za izlaske. U cijeloj kolekciji, koža, mješavina pamuka, pletena otomanska rebrasta tkanina i poseban traper daju strukturu i teksturu, dok paleta boja uz korporativnu sivu, crnu, bijelu, grimizno crvenu i vodeno plavu signaliziraju odvažan stav.

hm_studio_cijela1

hm_studio_cijela4

hm_studio_cijela2
Ključni komadi naglašavaju žensku siluetu dok koketiraju s poslovnim stilom. Dugi crni kaput s remenom izrađen je od tanke bukle tkanine i ima istaknuta ramena. Bodi košulja je klasične plave boje s kontrastnim bijelim ovratnikom i manžetama, dok siva drapirana mini haljina ima za detalj šal. Tu je i usklađeni set košulje i odijela s printom, siva ošišana najlonska jakna s okruglim izrezom. Dodaci uključuju veliku, vodootpornu torbu, sunčane naočale s metalnim okvirom i cipele uglatog oblika.

hm_studio_cijela3

hm_studio_cijela5
H&M Studio je H&M-ova najusmjerenija modna kolekcija. Pokrenuta 2013. godine i razvijena od strane internog dizajnerskog tima u ateljeu u Stockholmu, kolekcije ograničenog izdanja predstavljaju se nekoliko puta godišnje.

H&M Studio SS25 kolekcija bit će dostupna na hm.com od 6.ožujka.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.