Kada ste zadnji puta imali vremena otići u šoping bez žurbe? Raspored vam je pretrpan, a izloge uspijete škicnuti samo u prolazu? Srećom, tu je suvremena tehnologija i Internet koji zaista može biti pravi pomoćnik zaposlenim ženama i muškarcima, koji nemaju vremena obilaziti dućane u potrazi za savršenim modnim komadom...

mall.hr

Svi mi zauzeti i neprestano užurbani šopingholičari pronašli smo spas na internetskom nebu - prvi domaći modni portal koncipiran kao tražilica za odjeću, obuću i modne dodatke, koji na jednom mjestu prikazuje aktualnu ponudu dućana s područja grada Zagreba - Mall.hr. Možda će zvučati laskavao, ali Mall.hr doista ima sve najbolje karakteristike Net-A-Portera i Shop-Stylea - poznatih web-shopping destinacija - iako je, precizirajmo, još uvijek tražilica, a ne i web-shop poput spomenutih slavnih lokacija za virtualni šoping.

Prednosti on-line razgledavanja

Na ovaj način korisnici štede vrijeme. Nema više potrebe šetati kroz 16 shopping centara u Zagrebu i veliki broj dućana unutar samog centra grada u potrazi za željenim odjevnim predmetom, jer sada iz svoga doma mogu pregledati ponudu mnogobrojnih dućana, pronaći artikl koji žele, provjeriti njegovu dostupnost, tj. imaju li ga trenutačno u ponudi u određenoj veličini te zatim samo ciljano otići po njega.

Što sve možete naći na Mall.hr-u?

Asortiman prikazan na stranici je muški i ženski, a uskoro će biti dostupan i dječji. Do sada je prikazana ponuda 20-ak dućana s područja grada Zagreba (neki od njih su AMJ, Bandolera, Bilić Vision optički centar, Crystal Vision, High, Francesco Biasia, Estare Culto, Faith Connexion, Furla, Ginger, Givenchy boutique, Guliver, Karla Cipele, La Perla, Michal Negrin, Modiana, More & More, Robi cipele, Kappa Store, Stefanel, Nebo modna kuća, Lacoste itd, Watch Centar, Skomina Torbe...), te oko 60 brandova koje ti dućani drže u svojoj ponudi...

Kako surfati Mall.hr-om?

Korisnici mogu pregledati modele kroz 4-6 detaljnih fotografija, od kojih svaku mogu povećati, pročitati savjet modnog stručnjaka ili detaljan sastav pojedinog artikla. Također mogu, ukoliko se registriraju, ostvariti popuste, sudjelovati u mjesečnim nagradnim igrama, primati newsletter o najnovijim kolekcijama, slagati svoje liste predmeta želja (wish liste), čitati vijesti o najnovijim kolekcijama poznatih brandova, te pregledavati urednikove tjedne izbore, koji se vide na naslovnici.

Nema više potrebe odvajati sate i sate za šoping, te se na kraju vraćati kući praznih ruku ili biti žrtva impulzivne kupnje... Šoping od sada može biti nešto što radite ciljano, s planom, i odabirući prave komade preko prve on-line tražilice koja prikazuje aktualnu ponudu zagrebačkih dućana i šoping centara.

Posjetite Mall.hr

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.