Nova kampanja Karla trgovina donosi rješenje stilskog anagrama za sezonu proljeće-ljeto 2017. Novi modeli obuće i modnih dodataka popularnih svjetskih brendova ove sezone donose glamour 70-tih, disco kulturu ili tropski look osvježen neodoljivim bijelim detaljima. Potražite rješenje svog stilskog anagrama u Karla trgovinama u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku ili na www.karla.hr

karla proljece 2017

Za najnoviju kampanju Karla trgovina luksuzne obuće i modnih dodataka, Mladen Šarić, fotograf i Borut Mihalić, stilist poigrali su se slovima i enigmatskim zagonetkama kako bi najbolje predstavili najnovije modne trendove za nadolazeću sezonu proljeće-ljeto 2017.

Nova Karla kampanja se tako sastoji od tri modne premetaljke. U prvoj je riječ o neponovljivom glamouru 70-tih, koji se očituje u blok petama i patchwork torbicama uz dodatak trapera i brušene kože.

karla proljece 2017

Druga premetaljka se bavi bezbrižnim danima koje donose razne proslave u metalik tonovima. Oni su ove godine, uz laganu referencu na disco kulturu, obavezan dio svakog dobrog stila.

karla proljece 2017

Treća kompozicija spaja tropske i morske teme s jednom od najpopularnijih boja ljeta - bijelom.  Bilo da je ukrašena našivcima ili kristalićima, bijela je istinska boja ljeta.

Posjetite Karla trgovine u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku ili na www.karla.hr i otkrijte rješenje svog stilskog anagrama u novim kolekcijama popularnih modnih brendova, Coccinelle, Furla, Fabi, Loriblu, See by Chloé, Marc Jacobs, Pura Lopez, Twin Set, Ugg, Tory Burch.

 

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.