Krenuli su iz 4 hrvatska grada, a sada su broj 1 u međunarodnom prijevozu putnika u Hrvatskoj, 4 regionalna autobusna FlixBus partnera povezuju 4 najveća hrvatska grada, 11 autobusnih partnera povezuju više od 120 destinacija unutar Hrvatske s 12 država direktno. A tek su im tri godine!

flixbus

On je više od prijevoznog sredstva koje će vas odvesti od točke A do točke B, on je brend koji osigurava udobnost, komfor i ispunjava sve zahtjeve modernog čovjeka na putovanju. Putnicima FlixBusa na raspolaganju su svi benefiti zelene mreže, koja se proteže na 28 europskih zemalja te povezuje 2000 destinacija s 350.000 dnevnih linija. Putujući Europom, omogućen im je besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska. Više od 750.000 zadovoljnih putnika samo u 2018. godini potvrdilo je kako je visoko razvijena tehnološka potpora tradicionalnom prijevozu putnika bila itekako nužna te samim time i dobro došla na hrvatskom tržištu.

flixbus

Tim vrhunskih stručnjaka, koji je od tri zaposlena prerastao u tim s više od 50 zaposlenih, u posljednje je tri godine gradio i razvijao ovaj brend učinivši ga prepoznatljivim u Hrvatskoj i regiji.

˝U ove tri godine okupili smo tim mladih stručnjaka koji su svojim znanjem i iskustvom, zajedno s autobusnim partnerima, učinili FlixBus brend prepoznatljivim u cijeloj Hrvatskoj, ali i regiji˝, izjavio je Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju, dodajući kako su akumulirano znanje, iskustvo iz autobusne industrije, ali i iz drugih područja, ključni za upravljanje i razvoj na tržištima jugoistočne Europe.

flixbus

U lipnju 2016. godine, FlixBus je krenuo iz četiri najveća Hrvatska grada (Zagreb, Split, Osijek i Pula) s četiri regionalna partnera (Vincek d.o.o., Slavonija Bus d.o.o., Brioni d.o.o. te Prijevoz Knežević) iz svih dijelova Hrvatske te time potvrdio važnost suradnje s regionalnim autobusnim partnerima diljem Hrvatske. U tri godine, broj partnera je narastao na ukupno 11 samo u Hrvatskoj, dok u cijeloj CEE South regiji, koja uključuje i Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju, FlixBus danas surađuje s ukupno 17 partnera.

˝FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća˝, rekao je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju, i dodao kako je tehnološka podrška koju su ponudili svojim partnerima omogućila snažan rast i samim partnerima, koji neprestano investiraju i obnavljaju vozni park, zapošljavaju nove vozače i brinu o sigurnosti naših putnika.
 flixbus

FlixBus, osim što omogućuje povoljno putovanje Europom, čini Hrvatsku dostupnijom te jače povezanijom. Zagreb, Split, Zadar, Rijeka i Pula vode kao najposjećenije FlixBus destinacije u Hrvatskoj, dok putnici iz Hrvatske najčešće posjećuju München, Budimpeštu, Ljubljanu, Beč i Veneciju. Glavni razlozi putovanja su posjeta rodbini i prijateljima te praznici i kratka putovanja. FlixBusom uglavnom putuju studenti, mladi stručnjaci te mlade obitelji od kojih je čak 60% žena, a najviše je onih između 18 i 35 godina.

FlixBus aplikacija preuzima se besplatno te je dostupna i na hrvatskom jeziku. Osim jednostavne i brze kupovine karata, putem aplikacije šalju se obavijesti o promotivnim ponudama koje su dostupne isključivo za kupovinu karata putem aplikacije, dostupni su odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti i QR kodu koji je zamjena za printanu kartu.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.