Kiehl's predstavlja novu kreativnu kampanju pod nazivom "We Skincare About You Since 1851". U sklopu kampanje, proslavljeni i nagrađivani fotograf Damon Baker živopisno je predstavio različite savjetnike za njegu kože i djelotvorne proizvode brenda Kiehl’s upotrebom suvremenih vizualnih prikaza i tehnika, dok je umjetnik Tyrsa osmislio slogan za vrstu tretmana "We Skincare About You"
Otkako je prije više od 170 godina prvi put otvorio vrata svoje stare gradske ljekarne u New Yorku, Kiehl’s je usredotočen na spoj stručnih znanja i vještina iz područja farmakologije, biljnih medicinskih preparata i medicine s ciljem da odgovori na jedinstvene potrebe zajednice — uz neumornu predanost tome da pruži najučinkovitiju njegu kože koja je prilagođena svima, bez obzira gdje se nalazili. I danas, ovaj popularni skincare brend nastavlja njegovati one vrijednosti koje su najvažnije — velikodušnost, vrhunsku personaliziranu uslugu i najkvalitetnija farmaceutska rješenja za njegu kože — a kreativna kampanja pod nazivom "We Skincare About You Since 1851" sve to stavlja u prvi plan.
U čast savjetnicima za njegu kože
Nova kampanja izraz je zahvalnosti na vještinama i prepoznatljivom osobnom pristupu više od 4700 savjetnika za njegu kože pod okriljem brenda na svjetskoj razini. Savjetnici za njegu kože koji zastupaju Kiehl’s predani su izgradnji osobnih odnosa s kupcima, slušaju njihove potrebe i pomažu im odgovoriti na izazove u pogledu njege kože putem osobnih savjetovanja.
Potpora, zajedništvo, tradicija
"Još od naših skromnih početaka, kad je Kiehl’s bio samo ljekarna, ostali smo predani jedinstvenoj poslovnoj filozofiji u čijem su središtu nastojanja da osnažimo i podupiremo naše zajednice diljem svijeta. Bez obzira na način na koji ostvarujemo taj cilj, bilo to našim proizvodima, vrhunskom razinom usluge na našim prodajnim mjestima, našom dugoročnom predanošću da se odužimo kupcima i zajednici ili neprestanim ulaganjima u održivost, naše Kiehl’s zajednice oduvijek su bile i uvijek će biti ono što nas pokreće i daje nam najveću motivaciju", izjavio je Leonardo Chavez, predsjednik globalnog brenda Kiehl’s.
Posveta naslijeđu brenda
"Novom promotivnom kampanjom brenda slavimo upravo te vrijednosti, ističemo svoju tradiciju stručnih znanja i vještina u području njege kože predstavljajući one koji su ustvari pravo lice našeg brenda — naše savjetnike za njegu kože koji zastupaju Kiehl’s. Ova kampanja posveta je naslijeđu brenda, našem sadašnjem položaju i smjeru u kojem idemo", zaključio je Chavez.
nives023
@07.10.2022. 11:01 1Odličan brend
beba
@07.10.2022. 13:05 0Daaaaaa..... ODLIČAN BREND!!!!
Minimojka
@07.10.2022. 13:52 1volim jako kiehls, uvijek su posebni
sassy
@07.10.2022. 14:56 2Imaju stvarno odličnih proizvoda
Lady 12
@10.10.2022. 11:08 0Super proizvodi