Kampanja „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ nastavlja se na Viberu puštanjem na tržište javnog računa, sticker paketa i chatbota. Podržite kampanju!

viber hrabri telefon

U povodu 20 godina djelovanja Hrabri je telefon unutar kampanje „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ danas predstavio jedinstveno partnerstvo s Viberom s kojim su za ovu prigodu predstavili poseban javni račun, paket stickera te chatbot. Otvaranjem novoga komunikacijskog kanala Hrabri telefon želi približiti djeci, mladima te posebno adolescentima svoju savjetodavnu liniju 116 111.

Djeca i mladi sve se više susreću sa suvremenim problemima vršnjačkog nasilja i društvene izoliranosti, nesretnim ljubavima, lošim ocjenama u školi te bi željeli podijeliti svoje probleme s nekim, no često nailaze na neshvaćanje i zatvorena vrata. Preko Viberova javnog računa Hrabri će telefon u sljedeća tri mjeseca s javnosti podijeliti priče svojih volontera te anonimne priče djece i mladih koji žele iznijeti svoja iskustva kako bi osvijestili probleme s kojima se susreću.

Puštanje javnog računa prati i Viber sticker paket Hrabrog telefona s hrabrim medvjedićem kao zaštitnim znakom. Korištenjem stickera djeca i mladi moći će u bilo kojem trenutku dati svojim prijateljima podršku, pokazati im koliko ih vole i da mogu računati na njih.

viber hrabri telefon

Sticker paket dostupan je za besplatno preuzimanje za sve korisnike Vibera na području Hrvatske.

Preuzmite ga OVDJE!

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.