Ovog je tjedna jedan od najpoznatijih i najstarijih hrvatskih lifestyle portala - Femina.hr - proslavio svoj poslovni rođendan. Naime, ove godine Femina obilježava 15 godina uspješnog poslovanja na medijskom tržištu u Hrvatskoj i tim je povodom pripremila prekrasno i raskošno druženje u zagrebačkom cafe baru Drugi program, koji je zbog svog bogatog baroknog interijera poslužio kao savršena lokacija za ovo ženstveno i veselo druženje.
Zora Bjelousov i Tanja Karov
Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor.
Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama... Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila... Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije. Svojim je primjerom unutar svih ovih godina, Femina.hr utrla put svim kasnijim digitalnim projektima i lifestyle portalima, koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drugačije varijacije u prezentaciji sadržaja.
Danijela Arbutina
Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet – novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da Femina bude estetski još pročišćenija, modernija i elegantnija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović, koja je kreirala novi brend identitet. Maja je uvijek s Feminom surađivala na svim projektima koji iziskuju visoku estetičnost, kreirajući nježne i ženstvene, ali vrlo prepoznatljive i karakterne vizuale.
Robert Sever i Slobodan Velicki
Meri Goldašić
Vesna Hršak i Silvana Vukušić
Alis Marić
Anita Pokrivač
Luka Lajić
Uz direktora Marka Raspora, te menadžericu i glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima, Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice. Od Globusa, preko Mile i Cosmopolitana, Danijelina je karijera vrlo bogata i dinamična, a u nju je uspješno uklopila i svoje prisustvo na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka.
Na proslavi 15. rođendana portala okupili su se brojni uzvanici - poslovni ljudi, klijenti, kolege novinari, suradnici, influenceri, modni dizajneri, TikTokeri i slavni - među kojima Lejla Filipović, Nikolina Pišek, Robert Sever, Slobodan Velicki, Boris Banović, Zoran Mrvoš, Morana Tomašević, Martina Čičko Karapetrić, Duška Stepanov, Miro Čabraja, Natko Beck, Alis Marić, Meri Goldašić, Edita Misirić Vrkljan, Ulla Marton i mnogi drugi.
Zoran Mrvoš
Martina Čičko Karapetrić i Morana Tomašević
Natko Beck
Anita Radovčić
Edita Misirić Vrkljan
Nikolina Pišek
Boris Banović
Lidija Šeatović
Duška Stepanov i Miro Čabraja
Mate Rončević
Kiti Iveta
Tena Sakar Vukić
Mia Antunović
Ulla Marton
Lejla Filipović
Laura Rudak, Zora Bjelousov i Mirjana Vukelić
Nina Šmigmator i Valerija Đurđević
Za čarobnu cvjetnu atmosferu unutar prostora pobrinula se dizajnerica cvijeća Maja Kauzlarić koja je cafe bar Drugi program svojim umijećem pretvorila u istinsku floralnu bajku kakva se rijetko viđa.
Uzvanici su tijekom slavlja mogli isprobavati i uživati u proizvodima skin care brenda HADA LABO TOKYO, poznatog po svojim moćnim hijaluronskim preparatima za njegu lica. Također, upoznali su se sa skin care brendovima Byphasse i Daytox. Za mirisni dio priče pobrinuo se brend s.Oliver sa svojim čarobnim parfemima i ljetnim mistevima za tijelo. Jedan dio prostora bio je rezerviran za razgledavanje najpoznatijeg hrvatskog nakita s potpisom brenda Lykke, a uzvanici su mogli slagati i isprobavati mirisne medaljone koji su doista jedinstveni. Za slatki dio priče pobrinula se jedna od najpoznatijih slastičarnica u Zagrebu - Orijent - u čijim su slasticama svi uživali. U posebnoj prostoriji ukrašenoj cvjetnim instalacijama, svoje su proizvode izložili poznati svjetski brendovim za intimnu njegu i užitak - Intimina i Lelo. Jubilarnom 15. rođendanu Femine nazdravili smo finim izborom pića - Freixenet, Thomas Henry i Cocchi. U raskošnim poklon paketima za uzvanike našli su se proizvodi svih ovih brendova, ali i još jedno iznenađenje - vrhunski ruževi za usne Diego Dalla Palma.
beba
@17.06.2024. 11:14 1DIIIVNOOOO!!!!
Minimojka
@17.06.2024. 11:59 0wow prelijepo, cestitke <3
kikemedo
@17.06.2024. 16:46 0Čestitke!
Angy
@18.06.2024. 10:59 0Čestitke na lijepoj obljetnici! Krasan prostor, jako lijepo, baš mi se sviđa! Pola uslikanih "poznatih" ličnosti ne poznajem, tko su ti ljudi? I ova u vrućim hlačicama i roza sakou, ne zna jel bi na plažu ili na event! Svašta
junx
@18.06.2024. 11:40 0Čestitke, divno! :-)
Dankinja
@18.06.2024. 14:19 0Čestitke!! Koje su sve ove "poznate" osobe? One bi došle i da se nove automobilske gume predstavljaju. Svašta!! Valjda je glavno biti viđen/viđena.