Iako živimo u doba pametnih telefona, tableta i računala, u koje možemo zapisivati sve svoje obveze, uz alarm koji će nas uvijek podsjetiti što moramo obaviti, mnogi od nas (posebno žene), još uvijek vole svoje obveze, planove, pa i misli i ideje, zapisivati u - dobri stari rokovnik. Kako bi on nosio osobnost, stil i dušu onoga tko ga posjeduje, pobrinula se mlada hrvatska poduzetnica Ivana Vokal, koja je idejna začetnica najpoznatijeg hrvatskog brenda personaliziranih rokovnika - "Mašnica"
Ivana Vokal
Iako još doista mlada žena, Ivana Vokal, zagrebačka apsolventica sociologije i pedagogije, stoji iza uspješnog hrvatskog brenda "Mašnica", najpoznatijeg domaćeg personaliziranog rokovnika. Ivana je oduvijek bila zaljubljenica u rokovnike i planere te je svoju ljubav uspješno pretvorila u biznis.
Pitali smo je kako je realizirala svoju ideju o personaliziranim rokovnicima i planerima, koji nose osobnost svojih vlasnika. "Skoro cijeli život povezana sam s grafičkim svijetom pa smo prije nekoliko godina moj tim iz obiteljske tiskare DRIM i ja, došli na ideju pokrenuti hrvatski brend personaliziranih proizvoda. Prvi osmišljen i izdan bio je akademski planer Studentska Mašnica, a nakon toga su uslijedili proizvodi - Poslovna Mašnica, Moja kuharica, Mašnica rokovnik, Đačka Mašnica, Kalendar, Dnevnik putovanja, Dnevnik vjenčanja.", ističe Ivana.
Njena vizija je proizvoditi rokovnike i planere koji će nositi dušu onoga tko ih koristi. Rokovnike koje ćemo pokloniti najboljoj prijateljici, mami ili baki za rođendan. Rokovnike koje će dečko djevojci pokloniti za godišnjicu veze, društvo frendici za promociju na fakultetu, brat sestri za Božić.
Kako u praksi funkcionira osmišljavanje jednog personaliziranog rokovnika? "Omogućili smo svojim klijentima da mogu dizajnirati i osmisliti potpuno originalni proizvod, od vanjskih korica do unutrašnjosti. I ono najvažnije, po pristupačnoj cijeni. Ne moram vam ni reći da su ljudi oduševljeni konceptom. Svatko želi za svoj novac u gotov proizvod unijeti dašak sebe i osobe kojoj je poklon namijenjen. Klijenti nam se mogu javiti mailom, telefonom, preko Facebooka... i onda zajednički, korak po korak, njihove ideje pretvaramo u finalni produkt.", ističe Ivana.
Unazad tri godine u Hrvatskoj je stvoren zavidan broj ljubitelja Mašnica rokovnika, koji se neprestalno širi, a rokovnici postaju istinski modni dodatak i nezaobilazni pomagač u svakodnevnim obvezama. "U DRIM-u volimo suradnje s kreativnim ljudima, stoga se i krug ljudi s kojima surađujemo neprestano širi. Prijateljsko okruženje u kojem poslujemo, kreativna energija koja nas okružuje i životni optimizam svakodnevno privlače nove klijente i suradnike.", naglašava Ivana.
Personalizirani Femina rokovnik
Personalizirani Femina planer
duki2505
@28.04.2016. 13:44 1Sviđaju mi se ovi rokovnici, ovaj moj samo što nije popunjen..trebat ću uskoro naručiti novi, to će svakako biti personalizirani femina rokovnik....
Famke
@28.04.2016. 13:57 1Slatki su izvana, treba vidjeti kakvi su iznutra, meni je to bitnije od samih šminkerskih korica.
Minimojka
@28.04.2016. 14:19 1jako lijepo
Gioia
@28.04.2016. 18:40 1Izgledaju primamljivo, super su
poison_ivy
@28.04.2016. 19:11 1Prekrasni su svi.
beba
@28.04.2016. 21:44 0Prekrasni su svi!!!!!!
ileanna
@29.04.2016. 09:05 1Prekrasni su svi.
Đuki
@29.04.2016. 10:03 1Jako su mi lijepi!!!!
Nikolina
@01.05.2016. 09:43 0Fora, obožavam rokovnike i unatoč mobilnim aplikacijama i sl., nema do pravog rokovnika (ili čak više njih :-)