S direktoricom tvrtke Avon za Adriatic regiju, koja se posvetila promoviranju izvrsnih proizvoda za ljepotu, osnaživanju žena i njihovu razvoju, te doprinosu njihovom zdravlju i zadovoljstvu, razgovarali smo o poslovnom putu, inspiraciji, balansiranju između poslovnog i privatnog života… Progovorila nam je i o svojim hobijima, otkrila što je za nju ljepota te koji su joj omiljeni Avonovi proizvodi

danijela santic avon adriatic intervju

Njezin put u Avonu započeo je na terenu, tamo gdje je srce kompanije - s korisnicama, Avon Ladies i liderima timova. Bila je regionalna menadžerica prodaje – voditeljica zone. To je iskustvo obilježilo njen poslovni put. Raditi s ljepotom je, kako kaže, san gotovo svake žene, a ubrzo je shvatila kako je menadžment ono čime se želi baviti. U međuvremenu su se nizale godine karijere na brojnim pozicijama, od analitike, preko strategije i projekata, do generalnog menadžmenta. Danas je Danijela Šantić direktorica tvrtke Avon za Adriatic regiju. 

• Gledajući sebe danas kao direktoricu regije, kako biste opisali svoj put?
- Iako dolazim s, u globalnim okvirima kompanije, malog tržišta, to nije bila prepreka razvoju karijere - gdje sam u jednom trenutku vodila timove iz 12 europskih država. Nisam ni sanjala da je tako nešto moguće, ali eto – u Avonu, jeste. Bit je ista, ja sam u službi promoviranja odličnih proizvoda za ljepotu, osnaživanja žena i njihovog razvoja te doprinosa njihovom zdravlju i zadovoljstvu. Samo je danas moj utjecaj veći, a samim tim i odgovornost. Kako na početku, tako i danas, za kompaniju me vezala činjenica da nudi brojne mogućnosti profesionalnog razvoja, kao i konstantna posvećenost osnaživanju žena, duže od jednog stoljeća. 

• Jeste li na svom poslovnom putu imali uzore i podršku, i kako je to pomoglo vašem razvoju?
- Uzori su mi bile brojne uspješne kolege kroz godine karijere. Vidjevši da njihova sposobnost i posvećen rad bivaju prepoznati, bila sam motivirana ostati u kompaniji i razvijati se. Dobar lider razvija svoj tim i uvijek je podrška individualnom razvoju. Imala sam sreću da me vode sjajni lideri uz koje sam ostajala svoja, a koji su prepoznavali moje mogućnosti. Ponekad i prije nego što sam to sama uviđala, posebno na početku karijere. Bili su vjetar u leđa i na tome sam beskrajno zahvalna.

• U Avonu, kako i sami kažete, žene su u središtu zbivanja. Zanima nas tko su žene koje vas inspiriraju?
- Inspiriraju me žene koje su pioniri svoga vremena, žene koje mijenjaju svijet, bilo globalno, bilo unutar neke svoje mikrolokacije. Uživam vidjeti ženu koja je svoja, koja hrabro korača kroz život uvažavajući dokazane istine, istovremeno postavljajući nove, bez obzira na ustaljene klišeje i ograničenja. Prva Avon dama, gđa. Albee, je primjer neustrašive i poduzetne žene koja je, usprkos svim preprekama svog vremena, postala sinonim za žensku nezavisnost. Prije čak 135 godina, kad žene nisu imale pravo glasa ni samostalnost, ona se usudila kročiti u svijet ljepote i pronaći svoj put.

• U današnje vrijeme biti zaposlena žena koja ima obitelj je jako teško, kako balansirate između privatnog i poslovnog života?
- Svako vrijeme ima svoje prednosti i mane. Današnje vrijeme, mnogo češće nego prije, podrazumijeva ravnopravan odnos i uloge partnera u obiteljskim i poslovnim obvezama. Mi smo dobro organizirani, razumijemo se i dogovaramo. Sa svoja dva sina nastojimo biti zadovoljan i dobro posložen tim, podržavamo se i tako nadilazimo sve izazove, koje svakako ima. Ne mislim da trebam i mogu sve sama, to i ne pokušavam. I ne mislim da sam zbog toga manje snažna žena, naprotiv. 

danijela santic avon adriatic intervju

• Odmak od posla često su i hobiji, što je to što vas ispunjava?
- Strastvena sam zaljubljenica u outdoor aktivnosti, uz obveznu umjerenu dozu adrenalina. To me čini sretnom i uvijek nađem vremena. Biram zamijeniti uobičajenu kavu ili šoping za uspon biciklom do obližnje planine, krug trčanja ili penjanje do nekog planinskog vrha. Nerijetko povedem sinove i njihove prijatelje. Aktivnost u prirodi me opušta, izoštrava mi misli i to ništa ne može zamijeniti. Smatram da smo blagoslovljeni što živimo na prostorima bogatim prirodnim ljepotama koje su nam na korak od kuće. Nastojim to približiti ljudima svaki dan jer je zaista dostupno svima, a bit ćemo mnogo zadovoljniji. Balkan, viđen mojim očima, je najljepše mjesto na svijetu. Planine, more, jezera, rijeke, spilje… još uvijek mnogo manje komercijalizirani nego drugdje, a tu na dohvat ruke. 

• Avon slavi 135 godina postojanja, malo kompanija u svijetu može se pohvaliti ovakvim rođendanom, što je po vama to što kompaniju Avon izdvaja od ostalih? 
- Bez dvojbe, 135 godina osnaživanja žena u kontinuitetu je nešto što s ponosom ističemo. Tvrtka je osnovana davne 1886. godine vizijom čovjeka koji je shvatio kolika je snaga žena: David Mc Connel je kreirao parfem, a gospođa Albee ga je donijela na vrata svake žene. Kako tada, tako i sada, ono što nas izdvaja od drugih je to što ne samo da nudimo kvalitetan primamljiv proizvod, nego i ženama priliku da budu ekonomski neovisne. Stvaramo nove poslovne prilike za nadolazeće generacije, progovaramo o temama važnim za žene i očuvanje životne okoline, doniramo novčana sredstva za borbu protiv raka dojke i nasilja nad ženama.  Upravo to je za mene najveća poslovna motivacija jer znam da naše postojanje uljepšava živote tisućama žena, apsolutno svaki dan.

• Avon je kompanija koja donosi pristupačne, a vrhunske proizvode ženama širom svijeta. Koji su vaši omiljeni Avon proizvodi?
- Ponosna sam na našu tradiciju kreiranja mirisa i što smo u ovoj kategoriji već desetljećima svjetski lider. Naš prvi kozmetički proizvod su bili upravo mirisi, Little Dot set parfema. Today Tomorrow Always mirisna linija je ona kojuja godinama biram. Za njegu kože biram Anew proizvode jer vjerujem nagrađivanim inovacijama koje naš Institut za istraživanje, koji se nalazi u Suffernu u New Yorku, predstavlja u ovoj liniji. Proizvod koji me iznova svakog ljeta oduševi je naš Avon Sun+ losion za ubrzavanje tamnjenja kože s beta karotenom. Rado bih ga poklonila svakoj ženi na plaži, toliko je fantastičan.

• Što ljepota znači za vas?
- Zadovoljna, ispunjena žena je lijepa žena, a osmijeh je najljepši nakit. Ona zrači pozitivnom energijom, samouvjerena je i prenosi to na svijet oko sebe. Svaka fizička nesavršenost tu nestaje i svi moderni standardi ljepote padaju u vodu. Provjereno i dokazano nebrojeno puta, sigurna sam da svi poznajemo barem jednu takvu ženu. Zato me posebno raduje što se mi, kao kozmetička kompanija, intenzivno bavimo pitanjima važnim za žene i podržavamo ih u tome da budu zdrave, samostalne, snažne. Dakle, zadovoljne i ispunjene, a samim tim i lijepe. A onda tu ljepotu njegujemo proizvodima za ljepotu, dodamo malo boje i notu mirisa, i kročimo s osmijehom. 

danijela santic avon adriatic intervju

• Koliko je važno društveno odgovorno poslovanje kompanije, koliko je važno osvijestiti javnost i djelovati ne samo kao kompanija već kao pojedinac?
- Društveno odgovorno poslovanje je u srcu naše kompanije. Vjerujemo da je bolji svijet za žene, bolji svijet za sve i zato smo 1955. godine osnovali Avon Fondaciju čiji je cilj poboljšanje života žena. Borimo se protiv raka dojke i protiv nasilja nad ženama, pružamo podršku i doniramo u lokalnu zajednicu. Do sada smo širom svijeta donirali više od 1,1 milijardu dolara upravo za ženama bitna pitanja. Ovog roza listopada u Hrvatskoj smo upravo donirali 60.000 kn udruzi SVE za NJU! za borbu protiv raka dojke, a od 2010., otkad je otvoren Centar udruge u Zagrebu, omogućujemo ženama koje trebaju terapiju ili preglede besplatan boravak u Avon sobama u Centru. Upravo pripremamo 50.000 kn donacije za podršku žrtvama obiteljskog nasilja Udruzi Brod, jer želimo vraćati lokalnoj zajednici i pomoći tamo gdje treba.

Svako od nas može dati svoj doprinos i malim stvarima potaknuti druge na djelovanje. Budimo istinska inspiracija ljudima u našem okruženju i pokažimo da možemo drugačije. Naši proizvodi s rozom vrpcom i znakom beskonačnosti su proizvodi koji imaju veliko srce, to su proizvodi kojima podržavamo donacije i uz pomoć kojih dižemo svijest. Snažno vjerujem da svi možemo biti promjena kojoj težimo. Zato sam uvijek među prvima kada treba istupiyi i ukazati na ove probleme u svom okruženju, ma koliko neugodni mogli biti. 

• U ovih 135 godina, Avon se kao kompanija mijenjao i, vjerujemo, mijenja se i dalje. Dolazi novo digitalno doba, kakvi su planovi u tom smjeru?
- Promjena je uvijek prisutna i nastavljamo prilagođavati svoj model poslovanja kako bismo bili u korak s vremenom. Digitalizacija ne dolazi, ona je već tu i kao takva dio je i našeg svakodnevnog poslovanja. Poboljšavamo iskustvo mobilnih korisnika, što znači da Avon Ladies mogu u par klikova organizirati cijeli svoj posao putem posebne AvonON mobilne aplikacije. Jednostavno mogu slati svoje narudžbe, sudjelovati u treninzima i edukacijama, komunicirati s korisnicama. Avonov katalog je prisutan online i potpuno digitaliziran te omogućava našim damama da kreiraju svoje osobne linkove. Pratimo trendove, rastemo i razvijamo se, a sve u cilju pružanja što bolje usluge našim Avon Ladies i korisnicama. 

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.