Ovoga nam je puta DOVE Fashion.hr, osim eminentnim hrvatskim dizajnerskim imenima, više zapeo za oko vizualnom kampanjom istančane estetike

dove fashion.hr decker kuticModni događaj DOVE Fashion.hr  koji će se od 24. do 26. rujna održati u Zagrebu u staroj tvornici Zagrepčanka, ugošćuje poznata modna imena poput Branke Donassy, Ksenije Vrbanić za XD Xenia Design, Ivice Klarića, Roberta Severa, I-GLE, Igora Galaša, Ivane Barač, Zorana Mrvoša, Ivone Martinko, Stjepana Čuke i Ane Marije Ricov.

DOVE Fashion.hr i u novoj sezoni nastavlja suradnju s etabliranim imenima iz svih umjetničkih područja u modi, kao što su fotografija i eksperimentalni video. Nakon suradnje s Mare Milin, image kampanju za sezonu proljeće-ljeto 2010. potpisuje studio Decker & Kutić dok je za video već tradicionalno zaslužan Vanja Vascarac.

U skladu sa novim konceptom DOVE Fashion.hr-a, koji jasno želi istaknuti ali i povezati različite dizajnerske senzibilitete u art simbiozi, stvorene su tri različite modne priče.

Kao zaštitno lice kampanje za sezonu proljeće-ljeto 2010. pojavljuje se Tatjana Galić koja je do sada snimila zavidan broj modnih editorijala u međunarodnim modnim magazinima kao što su „Tank", „Glamour", „Skin" i „Vogue Sposa". Također je sudjelovala na Londonskom tjednu mode gdje je nosila revije među kojima se ističu adidas by Stella McCartney i Manish Arora.

Image kampanja by DECKER & KUTIĆ

S ozbirom na kompleksnost koncepta DOVE FAshion.hr događanja te različite senzibilitete dizajnera koji se predstavljaju kroz atmosfere motiva Glamour-Chic-Avangard, želja nam je bila da uz pomoć  jednog modela i njena tri lika prikažemo snagu mode kao transformabilnog sredstva komuniciranja ideja i emocija. Sukladno tome, stvorili smo hyper stilizirajući čiste i jake vizuale koji poruku prenose brzo i precizno, izjavili su Romano Decker i Dejan Kutić.

Kreativni dvojac Decker & Kutić svojim su promišljenim i marljivim radom vrlo brzo stekli niz poklonika koji ozbiljno prate razvoj modne fotografije u Hrvatskoj. Romano i Dejan surađuju s nizom modnih magazina, a kruna njihovog lansiranja u vrh domaće fotografije svakako je nagrada za kampanju dizajnerskog studija I-GLE koju su osvojili na manifestaciji Photo Days Rovinj u kategoriji najbolje hrvatske modne fotografije.

Video kampanja by VANJA VASCARAC

Video predstavlja sasvim novu dimenziju koja se logično nadograđuje na vizualni identitet koji su kreirali Decker & Kutić zajedno s kreativnim timom Fashion.hr-a. Kao vlastitu nit vodilju zamišljao sam konceptualni prostor Stare tvornice Zagrepčanka prema kojoj video kampanja poprima gotovo metafizičko značenje. U efektima sam vršio oscilacije između kontrasta kontrole i fatalizma, oslanjajući se na filmsku tradiciju. Cilj je bio postići jasnu transformaciju bez komercijalnog diskursa., riječi su Vanje Vascarca.

Vanja Vascarac spada u pionire modnih video-projekata u Hrvatskoj, a međunarodno priznanje za svoj rad dobio je filmovima „Insomniac" i „s=emp2" prezentiranima na prestižnim filmskim festivalima u Cannesu i Berlinu.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.