Ove sezone svi zaljubljenici u globalno popularni brand Guess, mogu svoje odjevne komade birati na novoj, atraktivnoj destinaciji u Arena Centru. Guess kampanja za proljeće/ljeto, inspirirana duhom Mediterana, privukla je brojna poznata lica: Ivanu Marić, Sašu Lozara, Deana Pelića, Eciju Ivušić, Editu Misirić, Miu Kovačić i Ivanu Mišerić
Ecija Ivušić i Ivana Mišerić
Ljubitelji vrhunskog stila u potpunosti su uživali u shopping avanturi koja je uspješno dočarala ljepotu mora i tople ljetne dane. Guess vidi ljeto kao opušteni miks pastelnih boja kojim vladaju tropski dezeni i cvjetni uzorci. Kultna ženstvenost, karakteristična za najseksipilniji brand, budi urođenu senzualnost i zaigranu prirodu istinske Guess žene. Modna igra Guess accessories kolekcije donosi odlične torbe nježnih pastelnih nijansi i jednostavnog dizajna dok su vrhunske štikle apsolutni must-have za najseksipilniji look do sada.
Edita Misirić i Renata Sopek
Ivana Marić
beba
@18.03.2016. 16:41 1Zgodno:)))9
Đuki
@19.03.2016. 09:53 1Pikiram si neku torbu!!
ileanna
@21.03.2016. 09:00 2lijepo
Famke
@24.03.2016. 11:45 0Ja na ovim otvaranjima samo uvijek vidim iste face! Dosadno!!!
Nikolina
@14.04.2016. 10:13 0Meni su najprimamljivije fritule :-)
Ne znam, bolje bi bilo da ima više fotografija Guess modela odjeće i accessoira.