Nakon što je 2020. godinu zaključio s više od 20 milijuna kupaca i stalnim rastom prodaje, skin-tech div FOREO ponovno kreće u dominaciju jer stručnjaci iz tvrtke Lookfantastic otkrivaju da je inovativni švedski brend među 3 najpopularnija skincare brenda na svijetu

foreo priznanje

Istraživanje online beauty shopova svrstava FOREO na treće mjesto Most Popular Skincare Brands, zahvaljujući nevjerojatnih 6,851.000 globalnih pretraživanja na Googleu, čime je iza sebe ostavio poznate kozmetičke brendove Eucerin i Pai s 5,618.000 i 4,900.000 pretraživanja.  

"Iako smo ponosni na to što smo smješteni među top 3 najpopularnija skincare brenda na svijetu, ova nas vijest nije iznenadila. FOREO je poznat po inovacijama i visokokvalitetnim dugotrajnim proizvodima, a obzirom na to da se svakih 10 sekundi proda jedan FOREO uređaj, znamo da ljudi prepoznaju izvrsnu investiciju. Ovim posljednjim blistavim izvješćem FOREO službeno započinje 'desetljeće beauty techa' i dokazuje da su budućnost beauty svijeta definitivno – inovacije i tehnologija", kaže Boris Trupčević, CEO FOREO-a

foreo priznanje

Osnovan od strane inovatora Filipa Sedića, FOREO posljednih 8 godina mijenja i oblikuje beauty industriju. Brend je najpoznatiji po legendarnom proizvodu LUNA 3, najmekšem čistaču lica na svijetu, kao i po UFO 2, nezaobilaznom uređaju za potpuni tretman lica, koji je, objedinivši tehnologiju grijanja, nanošenja maski, infuzije, hidratacije, LED svjetla, masaže i tehnologije hlađenja, u jednom slatkom i praktičnom uređaju donio pravu revoluciju u njegu kože. FOREO nastavlja svoj put predstavljajući inovacije, a nedavno je lansirao BEAR, uređaj za toniranje lica koji koristi mikrostruju, dokazavši još jednom da zaista nema ograničenja u onome što možemo očekivati od FOREO-a u godinama koje dolaze. 

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.