Dvadeset godina nakon što je Bugatti definirao kategoriju sportskih hiperautomobila, ponovno je predstavljen inovativni koncept uvođenjem potpuno novog pogonskog sklopa i platforme. Upoznajte Bugatti Tourbillon!
Prije dvadeset godina preporođeni brend Bugatti zauvijek je promijenio svijet automobilskih performansi i luksuza predstavivši svoj sportski hiperautomobil 1001 konjske snage: čuveni Veyron.
Nakon tog prvog cestovnog automobila s više od tisuću konjskih snaga, 2016. godine uslijedio je još jedan iznimno ambiciozni inženjerski pothvat koji je premašio sva očekivanja na polju performansi: Chiron, prvi automobil na svijetu s motorom koji razvija 1500 konjskih snaga. Oba automobila mogla su se pohvaliti najnaprednijim W16 quad-turbo motorom obujma 8,0 litara.
Danas, dvadeset godina kasnije, upoznajte Bugatti Tourbillon!
Mate Rimac, glavni izvršni direktor tvrtke Bugatti Rimac, istaknuo je sljedeće: „Razvoj automobila Bugatti Tourbillon na svakom je koraku vođen Bugattijevom poviješću dugom 115 godina, kao i riječima Ettorea Bugattija. Zajedno s dizajnerskim i inženjerskim timovima koji su željeli započeti novo poglavlje u priči o Bugatti sportskim hiperautomobilima, vodio sam se Ettoreovim mantrama koje kažu da „ako je nešto usporedivo, onda više nije Bugatti“ te da „ništa nije previše lijepo“.
Budući da je Tourbillon prvi Bugattijev model u posljednjih dvadeset i više godina bez legendarnog motora W16, nije primijenjena tradicija imenovanja osnovnih modela po Bugattijevim čuvenim automobilističkim asovima.
Umjesto toga, izabrano ime savršeno utjelovljuje karakter automobila. Radi se o francuskoj riječi tourbillon, što je urarski izum Švicarca koji je tada živio u Francuskoj, a ujedno nas nenametljivo podsjeća na Bugattijevo francusko naslijeđe i sjedište u Molsheimu.
Riječ je o automobilu koji će se zasigurno naći u brojnim izložbenim prostorima u ovom i sljedećim stoljećima, a s obzirom na brzajući razvoj tehnologije, iznimno je važno da u sebi sadrži što je više bezvremenih dijelova moguće.
Tourbillon rabi cijeli niz dizajnerskih i inženjerskih tehnika koje ne zastarijevaju, uključujući i potpuno analogni instrumentni klaster, koji su izradili švicarski urari s istom količinom brige i pozornosti kao da je riječ o jednom od vrhunskih svjetskih satova. I baš kao što se takvi satovi prenose s koljena na koljeno i Tourbillon je osmišljen kao automobil za vječnost!
Mogućnost vožnje brzinom većom od 400 km/h zahtijeva da svaka pojedinačna površina, utor i prijelaz budu savršeno obrađeni kako bi se ne samo osigurala aerodinamika automobila, već i kako bi svi ti dijelovi pridonijeli njegovoj termodinamici.
INTERIJER
Kako bismo mogli zamisliti Tourbillon u izložbenim prostorima ne samo za deset, već i sto godina, filozofija dizajna njegova interijera morala je biti usmjerena na bezvremenost.
Dizajnerski i inženjerski timovi osmislili su revolucionarno i autentično analogno iskustvo putničke kabine. Pritom su bili nadahnuti svijetom horologije, u kojem se satovi stariji od stotinu godina mogu nositi i upotrebljavati i danas, i s lakoćom se neprimjetno uklapaju u suvremenu modu i stil življenja.
ŠTO NAS OČEKUJE 2026. GODINE
Bugattijev Tourbillon upravo kreće s fazom testiranja, a prototipovi su već na cesti u iščekivanju prvih isporuka kupcima tijekom 2026. godine.
Ukupno će biti proizvedeno 250 automobila po neto početnoj cijeni od 3,8 milijuna eura. Ručno sklapanje automobila odvijat će se u pogonu Bugatti Atelier u Molsheimu, i to nakon što okonča proizvodnja modela s motorom W16: Bolide i W16 Mistral.
Minimojka
@24.06.2024. 14:48 1ajme kako je dobar, ne bih se bunila hahah
Dankinja
@24.06.2024. 22:35 0Ružan dizajn
beba
@25.06.2024. 11:57 0WOW!!!!! PREDIVNO, SVEMIRSKI!!!!!