U predblagdanskom raspoloženju multifunkcionalnog prostora STAN KONCEPT na adresi Vodovodna 12 u Zagrebu, KENZO je održao #mirisnepriče prožete sjećanjima, ali i težnjom prema novim proljećima života!
Centar Zagreba, točnije STAN KONCEPT, još jednom je postao parfemsko središte okupivši brojne parfemske entuzijaste i znalce na predstavljanju mirisne kreacije IKEBANA i kolekcije mirisa MEMORI. Time je hladna predblagdanska večer u centru Zagreba obilježena težnjom za novim proljećima života kao i sjećanjima na djetinjstvo samog tvorca brenda KENZO.
Prisutne je na početku pozdravio domaćin prostora Hrvoje Vukov, a potom i Karina Terbec brand managerica. Slijedilo je zatim prekrasno upoznavanje s mirisnim kreacijama koje je vodila Jasna Milićević trainer branda KENZO.
IKEBANA KENZO je parfem koji u svakoj kapljici odaje počast umijeću življenja! U prvom udahu osjećate svježi povjetarac čaja Sobacha s prženim akcentima. Slijedi potom cvjetno srce puno nježnog mirisa sakure koju naglašava apsolut indijske tuberoze, a onda delikatna sredina se polako umiruje i prelazi u topli zagrljaj u obliku spoja esencije australske sandalovine, cedra i vetivera. Ova mirisna kreacija zapravo u cjelini odaje počast ljubavi modnog dizajnera Kenza Takade prema cvijeću i art de vivre – francuskom "umijeću življenja".
Zbog poštovanja i ljubavi prema svijetu cvijeća u stvaranju ovog parfema odabran je održiv pristup. Prvi put tako bočicu krasi inovirani stakleni čep koji se može reciklirati. I upravo 15% stakla flakona je proizvedeno od recikliranog materijala, a pazilo se i na održivost izvora tinte i papira.
Riječ je o istinskoj ikebani u obliku parfema. Stoga upravo u želji da se cijela filozofija ove mirisne kreacije čim bolje prikaže, autor projekta #mirisnepriče složio je za uzvanike cvjetnu ikebanu i prisutne upoznao s japanskom filozofijom življenja u trenutku i važnosti povezivanja neba, zemlje i čovjeka.
Brand managerica Karina Terbec i Jasna Milićević, trainer branda KENZO
KENZO MEMORI kolekcija obilježila je drugi dio večeri i bila je to mirisna šetnja sjećanjima kroz djetinjstvo samog tvorca brenda. Dirljivo je bilo zaviriti u intimna sjećanja istražujući kroz mirisne kreacije sve ono što je Kenzo proživljavao i doživljavao od svoje najranije dobi.
U maniri istočnjačkih gurua, svaka bočica s KENZO mirisom vodila je u zaseban svijet u kojem se ne otkriva samo priča koja stoji u pozadini samog mirisa već i refleksija onog što svatko prepoznaje u sebi. Morate i sami doživjeti tih 8 mirisnih kreacija isprobavši ih na odabranim prodajnim mjestima Muller.
hogarica
@13.12.2023. 08:36 1Predivan dizajn parfema!
beba
@13.12.2023. 11:57 1Lijepo:)))) Obožavam Kenzo mirise!!!! Da, uvijek PREDIVAN dizajn bočica:)))))
golub
@13.12.2023. 16:01 0Wow savrsenstvo, bas divno izgleda
Dankinja
@13.12.2023. 21:17 0Imala sam prije Kenzo mirise i bili su mi odlicni