Reneskins by Bagatin novo je ime i koncept Manuela Picard Brows & Beauty estetskih centara, koje je svečano predstavila Futura Medical Group, jedna od vodećih medicinskih grupacija u regiji, u sklopu nove faze razvoja nedavno preuzetog kozmetičkog brenda. Rebranding popularnih salona za savršene obrve i besprijekornu kožu potpisuje svjetski nagrađivana agencija Fabular, a predstavljen je u Lapidariju Arheološkog muzeja u Zagrebu.
Vodeći brend estetskih centara u Hrvatskoj Manuela Picard postao je dio Futura Medical Groupa, čije su sastavnice i vodeće estetske poliklinike u Hrvatskoj, ali i regiji, Poliklinika Bagatin i Sinteza Skin Clinic. Ovim pripajanjem otvorila se prilika da sačuvamo sve ono što su klijentice godinama voljele, ali i da krenemo u novo poglavlje pod okriljem brenda Bagatin, sinonima za izvrsnost u estetskoj medicini. Ime Reneskins simbolizira upravo ono što želimo pružiti: obnovu, povjerenje i osjećaj ljepote koji dolazi iznutra", poručio je Ognjen Bagatin, suvlasnik tvrtke Futura Partners, koja je vlasnik i Futura Medical Groupa.
Bojan Pintarić, direktor Futura Medical Groupa, naglasio je kako povezivanjem estetskih centara i poliklinika nastaje jedinstvena sinergija u brizi o ljepoti i zdravlju kože lica i tijela, kroz spajanje najnovijih medicinskih dostignuća, inovativnih tretmana i individualiziranog pristupa svakom klijentu. "Estetska medicina jedan je od najbrže rastućih segmenata zdravstva u Hrvatskoj, s prosječnim godišnjim rastom od 25 posto. Upravo zato strateški integriramo estetske salone s našim vodećim estetskim poliklinikama, kako bismo klijentima osigurali vrhunsko iskustvo i dosljednu kvalitetu – utemeljenu na medicinskoj stručnosti, bilo da dolaze zbog njege lica i tijela ili su zainteresirani za složenije estetske tretmane koje nudimo u našim poliklinikama.
Ana Mogulić, direktorica Reneskinsa i KOL za kozmetologiju cijele Futura Medical Groupa, najavila je otvaranje novih lokacija u Hrvatskoj. „Novi identitet za nas predstavlja snažan iskorak, osvježenje i temelj za daljnji rast. Osim trenutnih lokacija u Centru Cvjetni i Gajevoj 8 u Zagrebu, najavljujemo i širenje na nove lokacije, uključujući Split i Kvarner, s ciljem da vrhunsku njegu obrva i kože učinimo dostupnom još većem broju klijenata diljem Hrvatske. Kvaliteta je naš prioritet, a fokus ostaje na kontinuiranom razvoju, stručnosti i unapređenju usluga koje povezuju ljepotu i medicinsku izvrsnost. Vjerujemo da ljepota dolazi iz osobnosti i dobrog osjećaja o samome sebi. Ali isto tako vjerujemo i da redovita njega lica, pravilno oblikovane obrve, čista koža i blistav ten pomažu da se osjećamo obnovljeno, lijepo i zasjajimo punim sjajem naše ljepote“, pojasnila je okosnicu nove brand priče Mogulić.
Brend strategiju, ime, slogan i vizualni identitet razvila je agencija Fabular, jedinstvena po svojoj metodologiji osam sastojaka koji grade brend™. Već 20 godina grade uspješne brendove koji nakon rebrandinga financijski rastu na tržištu. Dobitnici su niza svjetskih nagrada za branding i komunikaciju, poput REBRAND 100® Global Awards, Red Dot, Pentawards i Transform Awards Europe.
Ana Radišić
Indira Levak
Futura Medical Group je jedna od vodećih medicinskih grupacija u regiji, s više od 250 djelatnika, 11 lokacija i preko 400.000 zadovoljnih pacijenata i klijenata. Grupa je osnovana 2022. kroz projekt razvoja Poliklinike Sinteza, čime je započeo njezin put izgradnje inovativne i integrirane zdravstvene mreže. U protekle dvije godine ostvarene su ključne akvizicije, uključujući Polikliniku Sabol – prvu hrvatsku pedijatrijsku polikliniku, vodeći lanac estetskih centara Manuela Picard, te početkom ove godine Polikliniku Bagatin – vodeću estetsku polikliniku u regiji.