Sinoć je u zagrebačkom lounge baru Matis lansirana slavna američka kozmetika Bobbi Brown koju od sredine listopada prošle godine možete naći ekskluzivno u zagrebačkoj Douglas parfumeriji na Trgu bana Jelačića

bobbi brown

Poseban gost večeri bio je Eduardo Ferreira, voditelj edukacije i make-up artist brenda Bobbi Brown, koji je na modelu Adrijani Dejanović kreirao svjež i prozračan look – tzv. dewy look - s tek laganim dodirom dramatike na kapcima i objasnio ležernu filozofiju ljepote na kojoj se temelji beauty vizija Bobbi Brown.

Iza ovog slavnog kozmetičkog brenda, globalno obljubljenog od strane beauty znalaca i ljubiteljica make-upa, stoji poznata američka vizažistica Bobbi Brown koja je svoju karijeru, nakon završene teatarske šminke u Bostonu na Emerson Collegeu, započela 80-ih, a već početkom 90-ih lansirala liniju 10 nude ruževa za usne u neutralnim tonovima naglašenih smeđih pigmenata (igra s njenim prezimenom Brown – eng. smeđe). Ruževi su postigli veliku popularnost i bili su pravi hit u Bergdorf Goodmanu gdje su najprije lansirani.

Bobbi je nakon ruževa sistematično širila svoju ponudu pa danas u okviru brenda možete naći cijeli niz odličnih proizvoda dekorativne i preparativne kozmetike te kistova i make-up alata i mirisa. Brend je prošle godine proslavio 20 godina postojanja i danas se nalazi u okviru kozmetičkog carstva Estée Lauder Cosmetics.

bobbi brown

Autorica nekoliko knjiga o ljepoti, Bobbi Brown ima specifičan holistički pristup šminkanju te je zagovornica što prirodnijeg šminkanja koji će dozvoliti ženskoj ljepoti da dođe do izražaja. Bobbi ne voli teške i jake pudere, nema ništa protiv malo sjaja na licu i zagovara često korištenje jagodica prstiju za šminkanje (iako su njeni kistovi jedni od najpopularnijih na svijetu). Jedan od najzanimljivijih detalja vezanih za kozmetiku Bobbi Brown jest da većina njenih pudera ima žućkaste pigmente. Bobbi smatra kako sve žene, neovisno imaju li svijetlu ili tamnu put, imaju žućkasti podton kože te kako puderi sa žućkastim podtonom idealno pristaju svim ženama. Ovo je ujedno filozofija koja je Bobbi Brown brendu donijela i priličan broj nezadovoljnih konzumentica.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.