U Beču je prije nekoliko dana svečano predstavljen projekt 4 Seasons Croatia, posvećen promociji hrvatskog turizma kroz sva četiri godišnja doba. Projekt je osmislila tvrtka Nativa media, iza koje stoji uspješna poslovna žena, urednica, novinarka i stručnjakinja za turizam, wellness i aromaterapiju – Andrea Šitum. Riječ je o multimedijalnom projektu, pokrenutom potkraj prosinca 2015. godine, koji istovremeno kombinira suvremeni portal www.4seasonscroatia.com (na hrvatskom i engleskom jeziku), te magazine na stranim jezicima koji se izdaju za potrebe predstavljanja zdravstvenog turizma Hrvatske na različitim svjetskim tržištima

andrea šitum, 4 seasons croatia

Andrea Šitum

Koliko je trajala priprema projekta 4 Seasons Croatia - weba i tiskanih izdanja?
- Pripremali smo web više od godine dana jer se volim temeljito pripremiti za sve, a usto uvijek volim ostaviti neku ideju da malo „odstoji". To se pokazalo dobrim načinom rada na projektu koji se od prvotne zamisli do svog finalnog oblika dobrano izmijenio. U finalnoj smo fazi izgorjeli od posla, ali smo uspjeli završiti do roka. Za razliku od portala, magazine na stranim jezicima osmislili smo i napravili u jako kratkom roku. Magazini se izdaju pod pokroviteljstvom Hrvatske gospodarske komore koja je ubrzo nakon lansiranja portala prepoznala i dala podršku projektu 4 Seasons Croatia. Budući da je englesko izdanje magazina osmišljeno za potrebe promocije hrvatskog zdravstvenog i wellness turizma na HTI konferenciji u Beču (od 3.-5.3), a rusko izdanje za B2B susret i sajam MEDSHOW u Moskvi (17.-19.3.) – rokovi u kojima je sve trebalo odraditi su bili iznimno kratki. Ubacili smo stoga u petu brzinu. Praktički preko noći okupila sam tim izuzetnih ljudi – novinara, prevoditelja, dizajnera, grafičara, našli smo tvrtku koja će tiskati materijale i krenuli smo u akciju.

Kako organiziraš svoje vrijeme s obzirom da sada uređuješ dva portala i još stojiš iza printanih magazina?
- Moram priznati da je ovo stvarno bio izazov. Radim već godinama nekoliko poslova istovremeno, mogu i volim tako funkcionirati. Prošle sam godine radila kao urednica jednog tiskanog izdanja i istodobno vodila svoj portal Naturala.hr. Radila sam tada više od 12 sati dnevno, ali ovo je stvarno trebalo izdržati jer smo morali servisirati svakodnevno svaki od portala i istodobno raditi na magazinu koji je pak priča za sebe. Bez pretjerivanja, spasile su me Excel tablice u koje sam zapisivala svaki, pa i najmanji, korak jer bih se inače pogubila. 

andrea šitum, 4 seasons croatia

Predstavljanje projekta 4 Seasons Croatia, posvećenog promociji hrvatskog turizma kroz sva četiri godišnja doba, na HTI konferenciji u Beču

Tko ti je najviše bio od pomoći u realizaciji ideje?
- Svi, zaista svi, ne mogu nikoga posebno izdvojiti. Marijana – fenomenalna novinarka, Viktorija koja Naturalu poznaje kao svoj dlan, Žana i Lana – pouzdane i sjajne prevoditeljice, Filip i Snježana koji su savršeno odradili grafički dio posla, Edi koji preuzima posao onda kada svi mi odahnemo jer brine za tisak. Ma, svi su bili fenomenalni, kao da radimo već godinama, a upoznali smo se prije mjesec dana. Neizmjerna mi je bila i potpora i podrška moje obitelji, supruga Žaca i kći Tare.

Što očekuješ od ovog projekta - koliko će pomoći domaćem zdravstvenom i wellness turizmu te tome da postanemo omiljena destinacija ne samo ljeti, već kroz sva četiri godišnja doba?
- Posao u medijima je posao za maratonce, ne za sprintere. Očekujem da kroz vrijeme, sadržaj, dakle, prave novinarske tekstove, radimo i dalje u svrhu promocije zdravstvenog i wellness turizma. Radi se o izuzetno potentnoj niši jer Hrvatska zaista ima što ponuditi kroz sve četiri sezone. Voljeli bismo postati prava produžena ruka i partner našim stručnjacima, ordinacijama, poliklinikama, bolnicama, wellness centrima i hotelima tako da preko portala dosegnu koje god tržište žele. S druge strane želimo im pomoći i u business to business susretima sa stranim kupcima usluga zdravstvenog turizma kroz specijalizirane magazine na stranim jezicima. Izuzetno sam ponosna na to da smo, u ovako kratkom roku, uspjeli dobiti i podršku Hrvatske gospodarske komore, ali i više od trideset oglašivača za koje slobodno mogu reći da se radi o pravoj eliti hrvatskog zdravstvenog turizma i wellnessa, ali i prateće industrije. Čvrsto vjerujem da će projektu u budućnosti, uz Hrvatsku gospodarsku komoru, svoju podršku dati i Ministarstvo zdravstva, Ministarstvo turizma, kao i Hrvatska turistička zajednica. Dobila sam potvrdu od sudionika HTI konferencije, a radi se o svjetskoj eliti zdravstvenog turizma, da smo iznijeli projekt u skladu s najmodernijim trendovima promocije zdravstvenog turizma te da jedna mala Hrvatska itekako ima što pokazati.

4 seasons croatia

Leila Krešić-Jurić, Marcel Medak, Meri Bura i Andrea Šitum

Koje su tvoje omiljene domaće wellness destinacije?
- Wellness obožavam, to mi je omiljeni način opuštanja, odmah nakon godišnjeg odmora na otoku Unije. Masažice, ulja, eterična ulja, bazeni i saune, sve to volim, baš sam taj tip. No, teško mi je odabrati koji su mi od domaćih wellness centara najdaži jer svaki ima neke svoje posebnosti...

Imaš li u pripremi još projekata ovakvog tipa - možda evente ili sajmove?
- Projekt koji mi je sada u fokusu je – regeneracija same sebe, dakle, dobar odmor. Moram malo stati na loptu, uhvatiti zraka i pokušati se što prije vratiti u rutinu te se vratiti fitnessu i tjelovježbi jer sam previše sjedila za računalom ovih mjesec i pol. Također, proljeće je pa me čeka proljetni detoks. Mislim da bi mi sajmovi i eventi sada bili preveliki zalogaj. Sada ću se malo umiriti i pričekati svemir da mi ponovno na put donese nešto novo i dobro za mene. Jer – samo dobro priznajem.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.