Prije skoro sedam godina osnovali su svjetski poznat startup Bellabeat, nedavno su osvojili priznanje za najbolji pametni nakit, Leaf Urban, a sada ponovno pomiču granice – Sandro Mur i Urška Sršen pokrenuli su korporativni wellness program u koji su se odmah uključile velike tvrtke poput Microsofta, Coca-Cole i LG-a 

bellbeat wellness

Neangažiranost zaposlenika američke tvrtke godišnje košta oko 500 milijardi dolara izgubljene produktivnosti. Mnogi su zaposlenici neangažirani ili rade neučinkovito zbog problema povezanih s fizičkim i psihičkim zdravljem poput stresa, dehidracije, prekomjernog rada, loše prehrane ili nedovoljnog sna. Svojim holističkim pristupom temeljenim na stvarnim podacima, Bellabeat korporativni wellness program ima za cilj poboljšati psihofizičko zdravlje žena i njihovu produktivnost na poslu. Od osnutka 2014. godine, Bellabeat je pomogao milijunima žena širom svijeta poboljšati svoje psihofizičko zdravlje i produktivnost. Uz novi korporativni wellness program, i same tvrtke mogu svojim zaposlenicama pomoći da postanu najbolje verzije sebe. S poboljšanim psihofizičkim zdravljem zaposlenica, tvrtke će također vidjeti njihovu poboljšanu produktivnost, te u konačnici i ostvarenje većih prihoda. 

Cilj Bellabeat wellness programa pomoći je tvrtkama da poboljšaju angažman zaposlenica i njihovu produktivnost, čime posljedično dolazi i do povećanja prihoda. Tvrtke očekuju da njihovi zaposlenici budu prisutni, angažirani i produktivni. Međutim, zaposlenici nisu nužno produktivni samo zato što su fizički prisutni na poslu. Novi korporativni wellness program ne samo da pomaže zaposlenicama da se zdravije hrane i više kreću, već im pomaže i upravljati stresom te poboljšati kvalitetu i količinu sna. Kroz edukaciju i kontinuiranu podršku, ženama se pomaže u stvaranju novih navika i drugog način razmišljanja koji promiče zdrav život i donošenje ispravnih odluka. Vodeći život na zdraviji i uravnoteženiji način, žene će biti angažiranije i produktivnije na poslu.

bellbeat wellness

"Surađujući s većim tvrtkama koje razmišljaju futuristički, otkrili smo da poslodavci ne žele pratiti svoje zaposlenice, oni jednostavno žele da one budu sretnije i produktivnije - stoga smo osmislili koncizni preglednik ili dashboard isključivo za zaposlenice kako bi one mogle pogledati i podijeliti svoje psihofizičko stanje s kolegama na poslu", kaže Melanie Messina, voditeljica razvoja proizvoda u Bellabeatu.

Zaposlenice dobivaju pregled kolektivnog psihofizičkog zdravlja među svojim kolegicama putem zajedničkog preglednika koji prikazuje prosječne vrijednosti po određenom aspektu (aktivnost, san, hidratacija, razina stresa itd.) i ukupne podatke. Zaposlenice mogu kontrolirati koje podatke žele dijeliti u postavkama privatnosti odabirom onih aspekata koje žele podijeliti sa svojim kolegicama na poslu. To rezultira savršenom ravnotežom između pregleda rezultata i privatnosti pojedinca.

bellbeat wellness

Bellabeat nije generička aplikacija koja nudi "one-size-fits-all" rješenje. Zahvaljujući moćnoj umjetnoj inteligenciji koja je pokreće, aplikacija je sposobna učiti, prilagoditi se i postati preciznija, pružajući jedinstveno, potpuno integrirano i ultra personalizirano iskustvo prilagođeno svakoj korisnici. Korporativni wellness program Bellabeat također se može koristiti u kombinaciji s drugim Bellabeatovim proizvodima, na primjer to su Leaf, Time ili Spring, čime praćenje napretka postaje još jednostavnije.

Bellabeat se nalazi u svijetu wellnessa od svojih početaka, a ovaj iskorak u korporativni svijet ima velike implikacije. Microsoft, Coca-Cola i LG već su prijavljeni na Bellabeatovu platformu i bit će uzbudljivo vidjeti što slijedi. Nadamo se da će to dovesti do pozitivnog i trajnog pomaka u kulturi na radnom mjestu koji osigurava sretne, zdravije i produktivnije zaposlenike.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.