Objavljujemo imena triju čitateljica kojima Naklada Ljevak i Femina.hr poklanjaju ultimativni hit koji razbija sve mitove potrošačkog društva i dosadašnjih marketinških pravila. „Kupujem se", autora Roba Walkera, fascinantna je analiza suvremenog konzumerizma

kupujem se, rob walkerTri čitateljice koje dobivaju bestseler „Kupujem se" Roba Walkera, su:

1. Ivana Mišić Kranjčec, Samobor

2. Andreja Pećarić, Zagreb

3. Natali Horvat, Šibenik

Brendovi su mrtvi. Reklame više ne koriste. Zakačena na TiVo, internet i druge nove tehnologije, generacija kratkog raspona pažnje postala je imuna na marketing. Potrošači imaju „kontrolu". Barem nam tako kažu.

U ovoj knjizi pisac kolumne „Consumed" u New York Timesu, Rob Walker, tvrdi da ta općeprihvaćena tvrdnja predviđa mnogo važniju i trajniju kulturalnu promjenu. Kako je tehnologija stvorila putove oglašavanja bilo gdje, tako ljudi prigrljuju brendove više nego ikada ranije - stvarajući vlastite brendove i sudjelujući u marketinškim kampanjama za svoje omiljene brendove na sasvim novi način. Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa, stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i obitelji. U tom su procesu oni - mi - počeli kanalizirati kulturne, političke i društvene aktivnosti kroz povezanost s brendovima.

Walker istražuje taj kulturalni krajolik koji se mijenja - uključujući i praksu zvanu murketing, koja spaja pojmove mutan i marketing - uvodeći nas u svijet kreativnih marketinških stručnjaka, poduzetnika, umjetnika, društvenih organizatora koji su našli načina da u njemu budu uspješni. Na primjeru starih i novih brendova, uključujući Timberland, American Apparel, Pabst Blue Ribbon, Red Bull, iPod i Livestrong, Walker pokazuje načine na koje kupci prihvaćaju proizvode, ne samo kao potrošačke izbore, već i kao svjesni izraz svojih identiteta.

Djelomično početnica marketinga, djelomično rad iz kulturalne antropologije, ova knjiga otkriva zašto smo danas, više nego ikada, ono što kupujemo - i obrnuto.

O autoru:
Rob Walker piše za The New York Times Magazine tjednu kolumnu „Consumed", spoj poslovnog novinarstva i kulturalne antropologije. Pisao je i popularni „Ad Report Card", kolumnu za Slate i surađivao s publikacijama širokog spektra, od Fast Companyja do The New Republica i AdBustersa. Walker i dalje piše o tajnom dijalogu između onog što kupujemo i onog što jesmo na svojoj internetskoj stranici Murketing.com. Živi u Savannahu u Georgiji sa suprugom, fotografkinjom Ellen Susan.

Rob Walker je najbritkiji psihoanalitičar naših potrošačkih duhova. Ovo je svježe i fascinantno istraživanje mjesta na kojima se presijecaju putovi materijalne kulture i identiteta.,
Michael Pollan, autor knjige "U obranu hrane"

Ova knjiga ima široke socijalne implikacije, daleko izvan polja marketinga i brendiranja. Njome se briše stara paradigma tvrtki (loših dečki) koje reklamama kvare našu djecu (nevine). U ovom novom svijetu medijski pismeni mladi ljudi slobodno i svojevoljno prigrljuju brendove, a većina tvrtki zbunjeno promatra i očajnički nastoji održati korak. Zbilja ne znam je li to dobra ili loša vijest, no sa sigurnošću mogu reći da ovu knjigu obavezno trebate pročitati.,
Po Bronson, autor knjige "Što mi je činiti s mojim životom?"

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.