Jedan od najpoznatijih brandova luksuzne kozmetike proslavio je u veljači 75 godina svoga postojanja. Rođendan Lancôme-a obilježavamo zanimljivom pričom o toj planetarno obljubljenoj marki, čiji su parfemi, šminka i kreme, sinonim izvrsnosti. Što se sve događalo otkako ga je osnovao Armand Petitjean, tko su njegove slavne ambasadorice i kultni proizvodi...

daria werbowy za lancome hypnose sensesKada je Armand Petitjean osnovao vlastitu tvrtku, najprije je želio rasprostraniti po cijelom svijetu francuski duh, ukus za lijepo i trajno. Od početka je oživljavao dvije karakteristike suvremenog ideala ljepote: komplementarnost mirisa, te njegu i šminku, upućene međunarodnoj klijenteli. Okrenut neprestanom istraživanju i inoviranju, Lancôme je i danas među najpoznatijim luksuznim markama, koja u 165 zemalja prenosi smio i slobodan imidž francuske ljepote i vječne ženstvenosti.

Armand Petitjean je dugo tražio idealan naziv za tvrtku, koji bi bio sinonim savršenosti, elegancije i napretka, usklađen sa željenom brzom međunarodnom ekspanzijom. Zahvaljujući prijedlogu bliskog suradnika Guillaumea d'Ornanoa, odabrano je ime srednjovjekovnog dvorca Lancosme iz regije Vendoeuvres.

Ruža - inkarnacija ljepote i ženstvenosti

Youcef Nabi, predsjednik Lancôme Internationala, ističe: „Petitjean je odmah jasno naglasio namjeru da kvalitetom proizvoda i načinom obraćanja klijenticama, pokloni svim ženama usluge koje odgovaraju njihovim zahtjevima i potrebama. Zato su prednosti i posebnosti marke oslonjene na tri temelja, utjelovljena u prepoznatljive vizualne ambleme: mirise je označio simbolom ruže, šminku anđelima koji podsjećaju na Rubensove, dok njegu kože predstavlja lotosov cvijet, oličenje dobrobiti i mudrosti.

Petitjean je ružu shvaćao kao inkarnaciju ženstvenosti i ljepote koja nadilazi sve različitosti. Početkom 70-ih godina prošlog stoljeća, Georges Delbard je ostvario novu ružu, kao hommage kući i osnivatelju. Ruža "fuchisia", jedinstvena i posebna, posjedovala je briljantne latice. Lancômeova ruža i danas nadahnjuje najvažniju nijansu kolekcije ruža za usne, nazvanog Color Fever Roses.", zaključuje Nabi.

Nezaboravni mirisi

Utemeljitelj branda Armand Petitjean usavršavao se kod Françoisa Cotyja, odavno nazvanog ocem moderne parfumerije. Petitjean je na svjetskoj Univerzalnoj izložbi u Bruxellesu, održanoj prije 75 godina, uzbudio javnost predstavljanjem pet mirisa nezaboravnih naziva: Kypre, Conquête, Tendres Nuits, Bocages i Tropiques, koji mu je bio najdraži. Na taj način započela je avantura Lancôme, koja traje i danas. Odjel Lancôme mirisa proizveo je više od 30 vrsta parfema.

Aktualno se posebna pažnja posvećuje suvremenoj reprezentaciji mirisa Magie i Trésor. Prvi je ostvaren 1950., zahvaljujući umijeću Georgesa Delhomme-a, kreativnog direktora marke više od tri desetljeća. Luksuzna bočica je predstavljala poseban tehnološki domet, podsjećajući na siluetu Japanke u kimonou. Mitski miris u povijesti industrije mirisa, Magie je nadahnuo ostvarenje mirisa Hypnôse, prije pet godina. Godine 1952., osnivatelj je kreirao kultni Trésor. Prva verzija mirisa je bila jako orijentalna i predstavljena u posebnoj bočici-dijamantu.

Početkom 90-ih godina prošlog stoljeća, Trésor je poslužio za ostvarenje mirisa različitog od prvobitnog. Dragulj mirisa Lancôme, novi Trésor je odmah ušao u bogato nasljedstvo velikih i poznatih francuskih mirisa, koje se dragocjeno čuva. Poput ostalih mitova, ovaj nektar prolazi kroz vrijeme, uspješno preživljavajući modne kaprice. Postao je planetarno slavljen zahvaljujući šarmu poznatih ambasadorica - Isabelle Rossellini i Inès Sastre. Aktualno ga predstavlja engleska filmska zvijezda, Kate Winslet.

lancome magnifique

U lipnju 2008., ostvaren je Magnifique koji je sasvim promijenio ustaljene kodove visoke proizvodnje mirisa. Posjeduje šumske i biljne začine, a prodaje se u kristalnoj bočici futurističkog oblika, crvenih nijansi. Savršeno oličenje ženstvenosti, istaknuto šarmom mlade glumice Anne Hathaway, strasne, prozračne i jako privlačne.

Šminka koju sve žene žele

Godine 1937., Armand Petijean je ostvario poseban uspjeh novim, revolucionarnim ružem za usne, nazvanim Rose de France. Oplemenjen mirisom bugarske ruže, galskom elegancijom i kvalitetnom teksturom, bio je tražen tri desetljeća. Osnivatelj je znalački kultivirao smisao za prestiž i eleganciju à la française, poklanjajući ženama predivne ruževe s imenima iz snova: Versailles, Le Chambord, Les Miroirs i Au Rosier... Istinski dragulji, čija je ambalaža ostvarena u ateljeima Cran-Gevrier, nedaleko od Annecyja. Najpoznatiji Clef de Coquette, ostvaren je 1951 godine. Suvremeni Rouge Absolu nadahnut je njegovim sastavom.

Od osnutka marka je i prvak u proizvodnji maskara. Ženama se odavno poklanjaju znanstvena dostignuća koja im proljepšavaju pogled. Zahvaljujući jedinstvenim istraživanjima i ekspertizi, brand je u zadnjih 15 godina umnožio otkrića, ostvarivši važan i dragocjen napredak. Još 1991., maskara visoke definicije, poznatog imena Définicils, odvajala je trepavice jednu po jednu. Dvije godine kasnije Istraživački Labortoriji su ponovo predstavili novo otkriće ostvarivanjem prve maskare za njegu. Nazvana je Kéracils. Zahvaljujući Hypnôse, proizvedenoj 2004. godine, Lancôme je nametnuo jedinstvenu formulu s olymenima PC/PA, premještenim iz kapilarne tehnologije i povezanih s novim aktivima njege i volumena, prilagođenim trepavicama. Tri godine kasnije, maskara Virtuôse, bogata vodenim i dugotrajnim polymereom, produžuje i povećava trepavice u sublimirajući oblik.

lancome

Početkom 2008., ostvarena je Oscillation. Lancôme je pomoću novih iskustava otkrio revolucionarnu viziju šminkanja trepavica, s prvom powermaskarom koja posjeduje mikro oscilacije. Tada je Aaron De Mey, jedan od najpoznatijih make-up umjetnika, postao kreativni direktor Lancômea. Karizmatičan i dalekovidan, De Mey se zadnjih godina izdvojio kao virtuoz, nadaren za nove tehnike. Briljantni Novozelanđanin posjeduje veliku slobodu duha. Vođen neograničenom kreativnošću, od kodova elegancije znalački stvara iznenađenja. Djelatnosti koje savršeno izvršava, otkrivaju svjež period branda.

Ljepota je iznad primjetljivog

Brand se oslanja na jedinstvenu ekspertizu 16 istraživačkih centara u kojima 3000 znanstvenika, specijaliziranih u području dermatologije, biologije itd, te obogaćeni suradnjom s poznatim sveučilištima, znanstvenim revijama i magazinima, svake godine proučavaju i anketiraju 50 000 žena. Njihovo poznavanje kože i njezinih mehanizama dozvoljavaju razvoj koji traje desetljećima. Proizvodi poput Nutrix, Rénergie, Absolue ili Génifique poznati su izumi koji su obilježili svaki svoju epohu, omogućivši marki da postane snažna referenca u njezi protiv starenja.

armand petitjeanIako je Drugi svjetski rat započeo 1939., već 1942. Armand Petitjean ostvaruje svoju genijalnu ideju: daje ženama lekcije njege i šminkanja. Zahvaljujući anonimnim ambasadoricama marka je ubrzo postala planetarno poznata. Na taj način je i stvorena "Škola Lancôme" koja dodjeljuje posebne diplome nakon jednogodišnje nastave. Polaznice otkrivaju tajne suhe masaže, uče povijest mirisa i baze dijetetike. 

U kući Lancôme, gdje je ljepota znanost koja se neprestano unaprjeđuje pomičući granice mogućeg i neistraženog, sve se temelji na inovacijama. Od osnutka, Armand Petijean surađivao je s vodećim znanstvenicima svoga vremena, prvenstveno doktorima Medynskim i Simonnetom, te kemičarom Pierreom Velonom. Surađivali su na stvaranju ultrahranjive kreme Nutrix, već 1936. godine. Krema je još uvijek bestseller tvrtke. Već 1942., "Lancôme" je stavio na tržište tridesetak proizvoda za njegu. 

Svjetski prvak u otkrivanju ekskluzivnih proizvoda protiv starenja, Lancôme još uvijek potvrđuje vlastita nastojanja da ženama sa svih strana planete podari istu kvalitetu njege u svim dobima njihova života. 

Slavne ambasadorice

Brand su predstavljale poznate glumice i manekenke poput Isabelle Rossellini, koja je 12 godina promovirala poznati Trésor. Naslijedile su je Daria Werbowy, ikona moderniteta, zatim Inès Sastre koja je postala simbolom elegancije. Danas je ulogu ambasadorice preuzela kćer Isabelle Rossellini, Elettra Wiedemann čija sofisticirana ljepota plijeni. Uz nju, marku predstavljaju Kate Winslet i Arlenis Sosa. Tvrtka stavlja u vlastitu službu i dopadljivost Laure Morante, Anne Hathaway te Juliette Binoche.

isabella rossellini, ines sastre i daria werbowy za lancome
Neka od najpoznatijih lica slavnog branda - Isabella Rossellini, Ines Sastre i Daria Werbowy

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.