Opium je riječ s kojom se marketinški stručnjaci doista mogu poigrati na razne provokativne načine. S obzirom da se novi miris Yvesa Saint Laurenta zove Belle d'Opium, decentna aluzija na narkotike i opijate u reklami uopće ne čudi. Naravno, druga je stvar je li to javno odgovorno ili nije

ysl belle d opium

Daily Mail donio je vijest kako je TV-reklama za novi YSL miris Belle d'Opium zabranjena u Velikoj Britaniji jer nije zadovoljila standarde Agencije za reklamne standarde (ASA). Naime, Melanie Thierry koja u reklami utjelovljuje Belle, strastveno pleše te u jednom trenutku pokretom prsta sugerira ubod igle u venu. Je li zabrinutost opravdana ili ne, ostaje sporno jer je reklamu pogledalo oko 44 milijuna gledatelja, a samo 13 ih se na nju žalilo. Nama se čini da je riječ tek o senzualnoj, iako pomalo dosadnjikavoj, reklami koja ničim ne vrijeđa javnost. Postoje puno gori sadržaji koji svakodnevno izlaze na svjetlo dana, a ne cenzuriraju se.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.