Čak 80 posto trgovina pripada odjeći, obući, ekskluzivnoj galanteriji i kozmetici. Ostalo su, manjim dijelom, IT centri, trgovine za djecu, kafići, barovi, noćni klubovi i restorani. Bit će tu ponešto za svakoga - od užitka kupovanja, preko zabave do relaksacije

cvjetni eksterijer

Noviteti na tržištu u Hrvatskoj

Naravno, većinu Hrvatica prvenstveno oduševljava činjenica da se u Cvjetnom otvorio prvi flag-ship store H&M u Hrvatskoj - na tri kata i na površini od 2000 četvornih metara. Od noviteta na domaćem tržištu, međutim, moramo spomenuti i prvu trgovinu Trussardi Jeans te ekskluzivni boutik Tag Heuer.

cvjetni interijer

Niz šoping-užitaka

Kako biste na jednom mjestu imali sistematizirane brandove koje ćete moći naći u Cvjetnom, donosimo vam ih redom: DM, Apple, Sony, Toshiba, Asus, Hallmark Babies, One2Play, Rituals, Living room, MBT antishoe, Konzum, Dermacare, H&M, L'Occitane, Chantelle, Passionata Zimmerli & Gerbe, Replay, V.B.Z. bookstore, Timberland, S&V Optika, Kenzo, Dior, Ungaro, D&G, Just Cavalli, GF Ferre, Galliano, Porsche design, Trussardi Jeans, Monsoon, Accesorize, Douglas, Tag Heuer, G point, OTP banka, mjenjačnica, Šarlota slastice, Tommy Hilfigher, Pepe Jeans, Mass, Scotch & Soda, Guess, Jessica Simpson, BCBG, Ugg, POLO, Buggie, Bikkembergs, S.Oliver, Wolford.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.