Sofia Coppola, David Lynch, Ridley Scott i Luc Besson samo su neki od najpoznatijih redatelja današnjice koji se vole naći iza kamere kao vizualni pripovjedači eteričnih priča poznatih parfema

Svijet u kojem glamurozne žene piju šampanjac, lete romantičnim podnebljima, pogledom zavađaju mračne predmete želja i odijevaju se u raskošne toalete ili kapljice parfema, možda zaista jest naivno sanjarenje odraslih žena. Ma koliko god naivno bilo, takvom ćemo se svijetu predati makar u reklamama koje koketno nude bajke za ljepše i maštom obojane dane. Kako svaki parfem ima svoj karakter i vlastiti svijet u koje poziva određene tipove djevojaka i žena, uvijek iznova predstavlja izazov kreativcima najraznovrsnijih umjetničkih i showbizz sklonosti. Iz tog razloga, ne čudi da su se i neki od najpoznatijih redatelja današnjice željeli isprobati kao vizualni pripovjedači eteričnih priča poznatih parfema.   

Sofia Coppola za Miss Dior Chérie

Najnovija mirisna reklama s potpisom proslavljenog filmskog imena je "Miss Dior Chérie". Za spot obilježen bezbrižnom atmosferom, pastelnim bojama i romantičnom opuštanju u Parizu zaslužna je Sofia Coppola. Dok manekenka Maryna Linchuk uživa u sitnim radostima prekrasnog dana modne metropole, u pozadini Brigitte Bardot razigrano pjeva "Moi Je Joue".




David Lynch za Gucci by Gucci

„Gucci by Gucci" je prvi parfem za koji je ovaj modni gigant snimio promotivni spot. Kako bi glamur bio začinjen dodirom fantazije, za režiju spota bio je zadužen David Lynch čija se imaginacija savršeno stopila s tradicijom elegancije. U ambijentu pariškog Muzeja Afrike i Oceanije, tri manekenke - Raquel Zimmerman, Natasha Poly i Freja Beha Erichsen - odjevene u raskošne haljine boje čokolade i zlata, uživaju u ritmu plesnog hita "Heart Of Glass" pjevačice Blondie. 




David Lynch za Calvin Klein Obsession

Lynch je za miris "Obsession" Calvina Kleina snimio četiri reklame temeljene na citatima poznatih pisaca. Svaki od njih pripovijeda priču o ljubavi i strasti, vizualiziranu senzualnim prikazima žene i muškarca, ili tek oznojenog muškog tijela. U jednoj od njih, mirisnoj opsjednutosti prepustili su se nježna Heather Graham i macho simbol Benicio Del Toro.



Ridley Scott za Chanel 5

Koliko veliki izazov predstavlja već utabanom brendu dati novu svježinu i na njemu ostaviti vlastiti pečat najbolje pokazuje ikonografski Chanel 5. Ridley Scott je bio jedan od prvih filmskih redatelja koji je krajem 70-tih snimio tri reklame za ovaj prvi sintetički miris. Dalijevskom estetikom prisutnom u reklamnom trolistu, Scott je pokazao o čemu fantazira Chanelu 5 odana žena.



Luc Besson za Chanel 5

Ova mirisna bajka svoju je inspiraciju pronašla u jednoj od najpoznatijih dječjih priča. Uz glazbeni uvod iz filma Tima Burtona „Edward Škaroruki", putena Estella Warren zaogrnjuje se seksipilnim ogrtačem i crvenom kapuljačom s potpisom Karla Lagerfelda. Nakon što ulazi u trezor po svoju dozu skupocjene mirisne tekućine, odlazi u snježnu noć u pravcu Eiffelovog tornja.



Buz Luhrman za Chanel 5

Često istican kao najskuplji promotivni spot u povijesti, s budžetom od navodnih 36 milijuna dolara, Chanel 5 pod redateljskim okom Baza Luhrmanna s Nicole Kidman u glavnoj ulozi, prepoznat je kao jedan od najljepših reklamnih spotova ikada. Kao što je i sam Luhrman priznao, stvorio je foršpan za ljubavni film koji nikada neće biti prikazan. Po uzoru na svoj proslavljeni „Moulin Rouge", prikazao je romantičnu bajku o glamuroznoj zvijezdi koja pokušava uskladiti svoj privatni i javni život. Sinematoskopski kadrovi, prekrasna odjeća i zavodljiva priča još su jednom potvrdili besmrtnost vječnoga parfema Chanel 5.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.